شیوه‌های پرداخت و رویه ارسال

شیوه‌های پرداخت و رویه ارسال

روش های متنوع پرداخت در فروشگاه اینترنتی از مزرعه

برخی از فروشگاه های اینترنتی، به منظور ایجاد حس اعتماد در خریدار، علاوه بر استفاده از درگاه های پرداخت اینترنتی، پرداخت کارت به کارت و … شیوه پرداخت در محل را نیز مورد استفاده قرار می دهند. اما فروشگاه اینترنتی ” از مزرعه ” ، با توجه به اخذ نماد اعتماد الکترونیکی، سهولت و تسریع در روند ثبت، پردازش و ارسال سفارشات را در اولویت کار خود قرار داده و کلیه فرایندهای مربوطه را به صورت الکترونیکی انجام می دهد. بدین ترتیب مشتریان فروشگاه اینترنتی ” از مزرعه ” می توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی پرداخت وجه سفارش است و روند پردازش سفارش، بلافاصله پس از آن آغاز خواهد شد و محصول با کیفیت ما در زمان مورد نظر شما، تحویل خواهد شد.

  • پرداخت برخط ( آنلاین ) از طریق درگاه اینترنتی

کاربران از مزرعه می‌توانند پس از ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی و با همه کارت های عضو شبکه شتاب (که رمز پویا به آن ها اختصاص داده شده)، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه، به منزله ثبت قطعی سفارش است و مراحل بعدی پردازش سفارش شامل آماده سازی و ارسال به صورت خودکار توسط ” از مزرعه ” پیگیری خواهد شد. جهت استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی، کاربر بایستی اطلاعات زیر را در اختیار داشته باشد:

    • شماره 16 رقمی درج شده بر روی کارت
    • رمز خرید اینترنتی (رمز دوم) پویا
    • کد CVV2 ( یک عدد 3 یا 4 رقمی مندرج روی کارت)
    • تاریخ انقضاء (2 عدد دو رقمی مندرج روی کارت).

  • پرداخت کارت به کارت :

اگر روش بالا برای پرداخت کالا برایتان میسر نبود می توانید از روش پرداخت به صورت کارت به کارت استفاده نمایید. تنها کافیست با استفاده از دستگاه های عابربانک (ATM)، اپلیکیشن های موبایل بانک و یا درگاه های بانکداری الکترونیکی، مبلغ صورتحساب را به صورت کارت به کارت (باتوجه به محدودیت سقف انتقال) پرداخت و تصویر فیش واریزی را در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، و بله به شماره 09214993765″ از مزرعه ” ارسال فرمایید.

  • واریز به حساب «از طریق مراجعه به بانک» :

کاربرانی که امکان پرداخت اینترنتی و یا کارت به کارت را ندارند می توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک های کشور، وجه سفارش خود را به حساب مندرج در پایین این صفحه واریز و تصویر فیش واریزی را در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، و بله به شماره 09214993765″ از مزرعه ” ارسال کنند.

  • فرم آنلاین پرداخت به حساب:

این فرم، جهت واریز وجه به صورت آنلاین طراحی شده است و برای پرداخت هزینه های مختلف قابل استفاده می باشد؛ از جمله هزینه مربوط به تغییر شیوه ارسال بنابر درخواست مشتری، مابه التفاوت تغییر محصول سفارش داده شده و …؛ که کاربر می تواند پس از هماهنگی با واحد فروش ” از مزرعه “، مبلغ مربوطه را از این طریق پرداخت کند.

  • اطلاعات حساب بانکی :

بانک ملی

شماره حساب : 0333965927005

شماره شبا : IR810170000000333965927005

شماره کارت: 6873 – 6475 – 9975 – 6037

بنام : سید حسین نجفی یزدی

زمان بندی ارسال

تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی از مزرعه، که موجودی قابل سفارش دارند در انبار ما موجود است و لذا سفارشات مشتریان عزیز در کوتاه ترین زمان ممکن (کمتر از 24 ساعت کاری) پردازش شده و برای مشتریان گرامی ارسال خواهند شد.

رویه های ارسال

کاربران گرامی می توانند در تمامی ساعات شبانه روز و هفت روز هفته، نسبت به انتخاب محصول و ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی از مزرعه اقدام کنند. ” از مزرعه ” نیز در کوتاه ترین زمان ممکن سفارشات را پردازش و ارسال خواهد کرد.

  • ارسال توسط پیک : این روش، در حال حاضر فقط برای مشتریان گرامی در شهر قم فعال است.
  • ارسال توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران : سفارشات خارج از شهر قم، از طریق شرکت پست ارسال می‌شود و کدرهگیری مرسوله به مشتری اعلام خواهد شد.

توجه :

  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، بایستی کارت شناسایی معتبر ( کارت ملی، گواهینامه رانندگی و …) ارائه دهد.
  • ” از مزرعه ” سفارشات را در بسته بندی مناسب قرار داده و جهت ارسال به شرکت حمل و نقل تحویل می دهد؛ لذا مسئولیت آسیب دیدن مرسوله بر عهده شرکت حمل و نقل می باشد.
  • زمان تقریبی تحویل سفارشات، با توجه به مقصد سفارش، پس از پردازش و تحویل مرسوله به اداره پست، حداقل 2 و حداکثر 6 روز کاری است.
  • ممکن است به دلایل مختلفی از جمله پیدا نکردن آدرس گیرنده توسط مامورین تحویل، افزایش حجم کار شرکت های حمل و نقل در روزهای پایانی سال و …، سفارشات با تاخیر تحویل گردد.
  • هزینه ارسال سفارشات در مرحله پایانی ثبت سفارش، متناسب با شهر و فاصله پستی و طبق تعرفه های بسته بندی و ارسال شرکت های حمل و نقل، محاسبه و به صورتحساب مشتریان افزوده خواهد شد.
  • جهت رهگیری لحظه ای مرسوله هایی که توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران حمل می شوند، روی لینک زیر کلیک نمایید:

 

newtracking.post.ir

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!