شرایط و قوانین

شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی از مزرعه

ضمن تشکر از حسن انتخاب شما، لطفا پیش از ثب سفارش موارد زیر را مطالعه کنید.

خرید محصول از فروشگاه اینترنتی از مزرعه بر مبنای قوانین و شیوه نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کلیه قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.

خریدار بایستی تمامی اطلاعات درخواستی از جمله نشانی پستی، شماره تلفن همراه و همچنین نشانی پست الکترونیکی معتبر و فعال را به طور کامل و بادقت درج نماید. در صورت تغییر اطلاعت، جهت جلوگیری از سو استفاده یا مشکلات احتمالی، بروزرسانی اطلاعات در وب سایت الزامی است.

کلیه محصولات عرضه شده تنها در صورت تسویه حساب از طریق درگاه پرداخت آنلاین فروشگاه، بصورت اتوماتیک ثبت و ارسال خواهد شد.

نشانی ارسال محصول دقیقا همان نشانی مندرج در فیلد آدرس هنگام ثبت سفارش توسط خریدار می باشد. لذا خریدار بایستی در هنگام ثبت سفارش جزییات محل دریافت بسته پستی را درج و ثبت نماید.

در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از بخش تماس با ما مشکل خود را مطرح نمایید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهند نمود.

خریداران انبوه می توانند از طریق فرم تماس با ما اقدام به درخواست خرید نمایند. یا از طریق شماره تلفن 09214993765 جهت ثبت سفارش اقدام کنند.

هزینه حمل و باربری محصول بر عهده خریدار می باشد. این هزینه نسبت به وزن سفارش شما محاسبه می گردد.

کلیه سفارشات تا ساعت ۹:۳۰ هر روز بسته بندی و ارسال می گردند. سفارشاتی که بعد از این ساعت ثبت شوند موکول به روز بعد می شوند.

در صورت انصراف از سفارش، بایستی قبل از ارسال محصول بصورت تلفنی انصراف خود را به فروشگاه اعلام گردد. در غیر این صورت هزینه استرداد محصول به عهده خریدار خواهد بود.

از مزرعه ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر ارسالی، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، این فروشگاه می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.

حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است. لذا برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند.

ورود کاربران به فروشگاه اینترنتی از مزرعه و ثبت سفارش به معنی پذیرفتن کامل شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی از مزرعه از سوی کاربر است.

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!