رویه های بازگرداندن کالا

رویه‌های بازگرداندن محصول در فروشگاه اینترنتی از مزرعه

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت های فروشگاه اینترنتی از مزرعه بوده است و در این راستا می‏‌کوشد تا تمامی سفارش ها در مطلوب ترین شرایط به دست مشتری برسد. در صورت مشاهده مغایرت بین مشخصات یا ظاهر فیزیکی محصول دریافتی با اطلاعات مندرج در وب سایت و یا باز بودن و پارگی بسته محصول، ضمن عدم پذیرش آن از پیک، موضوع مغایرت و درخواست عودت آن را از طریق تماس با واحد پشتیبانی فروشگاه (شماره تماس مندرج در وب سایت) اطلاع دهید.

شایان ذکر است با توجه به لزوم رعایت نکات بهداشتی، عودت محصولاتی که بسته آن ها توسط مشتری باز شود، امکان پذیر نمی باشد.

شرایط عمومی‌

مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل محصول و قبل از باز نمودن بسته بندی، مشخصات آن را با محصول سفارش داده شده تطابق داده و در صورت وجود مغایرت آن را تحویل نگرفته و عودت نمایند. چنانچه به دلیل اشتباه از طرف فروشگاه، محصولی متفاوت با سفارش برای مشتری ارسال شود، در اولین فرصت پس از اطلاع رسانی توسط مشتری، فروشگاه اینترنتی از مزرعه نسبت به تعویض محصول اشتباه با محصول صحیح اقدام می‌نماید.

چنانچه مغایرت بدون بازکردن بسته‌ بندی محصول قابل مشاهده باشد (مثل رنگ و مشخصات نوشته شده روی بسته محصول)، مشتریان محترم موظف هستند قبل از باز نمودن بسته بندی، ابتدا مشخصات آن را انطباق دهند. در صورتی که تشخیص مغایرت تنها با باز کردن جعبه امکان پذیر است، لازم است با توجه به مراتب مندرج در این توافقنامه، کارتن و جعبه محصول حفظ شود و محصول در جعبه خودش به همراه تمامی متعلقات پس فرستاده شود.

چنانچه محصول بدون مطابقت، از بسته بندی اولیه خارج شده باشد؛ حتی در صورت وجود مغایرت، دیگر امکان تعویض یا مرجوع نمودن آن وجود نخواهد داشت.

محصول آسیب دیده می بایست به همان شکلی که تحویل مشتری شده است و به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور، به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی از مزرعه ارسال شود.

هرگونه دخل و تصرف در محصول، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن برچسب‌، پلمپ و حتی نایلون وکیوم، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول، به تطابق محصول با سفارش و سایر موارد که منجر به لغو سفارش می‌شود، توجه فرمایید.

فروشگاه اینترنتی از مزرعه مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی محصول ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده است.

تصاویر محصولات صرفا جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری بوده و ممکن است در پاره ای از جزئیات با عکس اصلی تفاوت داشته باشد؛ لذا ملاک تشخیص مغایرت برای مشتریان محترم، مشخصات فنی درج شده در وب سایت می باشد.

نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آن ها و فروشگاه اینترنتی از مزرعه مسئولیتی ایجاد نمی‌کند.

پس از بررسی محصولات مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که محصول خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد یا بدون ایراد تشخیص داده شود، مجددا برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت امتناع مشتری از تحویل محصول سالم، محصول مزبور به مدت یک ماه به صورت امانت نزد فروشگاه اینترنتی از مزرعه باقی می‌ماند . پس از این مدت، فروشگاه اینترنتی از مزرعه در قبال محصول و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت. همچنین مشتری نسبت به محصول ادعایی نداشته و ذمه فروشگاه اینترنتی از مزرعه را بری می نماید.

اتمام موجودی محصول و یا تغییرات قیمت محصول طی فرایند مرجوعی و تعویض محصول، حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند . همچنین فروشگاه اینترنتی از مزرعه هیچ گونه تعهدی در قبال تهیه همان محصول و یا تغییرات قیمت محصول نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه محصول مطابق با فاکتور ارسالی به مشتری را می‌پذیرد.

با توجه به ماهیت متفاوت کارت هدیه، خریداری کارت هدیه مشمول هیچ یک از شرایط مرجوعی نمی باشد.

محصولاتی که از طرف فروشگاه اینترنتی از مزرعه به عنوان هدیه ارسال می شوند، مشمول هیچ یک از خدمات نمی شوند.

اگر همراه سفارش، هدیه ای از طرف فروشگاه اینترنتی از مزرعه ارسال شده باشد، هنگام مرجوع ساختن، بازگرداندن هدیه همراه الزامی است.

ملاک عمل و اقدام فروشگاه، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی از مزرعه است.

چگونگی اعلام درخواست خدمات

جهت جلوگیری از تضییع حقوق خود، از ارسال محصول بدون هماهنگی با بخش خدمات پس از فروش اجتناب کنید. پیش از ارسال، حتما با کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی از مزرعه تماس بگیرید. کارشناسان ما شما را راهنمایی خواهند کرد. توجه داشته باشید در صورت بازگشت محصول بدون اطلاع رسانی و هماهنگی با واحد پشتیبانی فروشگاه اینترنتی از مزرعه هرگونه هزینه و تبعات بر عهده مشتری می‌باشد.

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را به فروشگاه اینترنتی از مزرعه اطلاع دهید:

  • تماس با شماره تلفن : 09214993765
  • ارسال پیام با موضوع خدمات پس از فروش، از طریق صفحه “تماس با ما”
  • ارسال ایمیل به info@azmazrae.com

توجه : جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

چگونگی ارسال محصول بازگشتی

برای بازگشت محصول، مرسوله را در بسته بندی جداگانه قرار دهید. از هرگونه مخدوش کردن بسته یا نوشتن هرگونه متنی روی کارتن یا بسته اصلی محصول اجتناب نمایید. بسته خود را به آدرس ” قم، 45 متری شهید صدوقی، کوچه شهید قرنی 12، بن بست دوم (چپ)، پلاک 3، مجتمع سادات، طبقه سوم، واحد 7 – کد پستی : 3716853726″ ارسال فرمایید.

توجه :

  • برای بازگرداندن محصول فقط از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است هزینه‌های بازگرداندن محصول به جز از طریق پست پیشتاز، به عهده مشتری است. و فروشگاه اینترنتی از مزرعه تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد.
  • از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، یک نسخه از رسید را همراه بسته ارسال کنید.
  • لازمست محصول به نحوی (با کارتن یا پلاستیک حبابی) بسته بندی گردد تا محصول در حین ارسال آسیبی نبیند. زیرا اگر محصول یا بسته بندی آن در حین ارسال به هر نحوی دچار آسیب و یا ایراد ظاهری (از جمله نصب برچسب یا نوشتن هر گونه متن) گردد، امکان عودت آن وجود نخواهد داشت. و از این حیث هیچگونه مسئولیتی بر عهده فروشگاه اینترنتی از مزرعه نخواهد بود.

چگونگی محاسبه هزینه ارسال محصول بازگشتی و عودت وجه

پس از تایید کارشناسان خدمات پس از فروش در خصوص عودت وجه، مبلغ مورد نظر طبق بندهای همین شیوه نامه محاسبه و حداکثر طی 48 ساعت کاری به حساب مبداء واریز خواهد شد. حساب مبدا، حسابی است که مبلغ صورتحساب با آن پرداخت شده باشد.

در صورتی که وجود نقص یا مغایرت فنی به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی از مزرعه برسد، هزینه‌های ارسال بر عهده فروشگاه اینترنتی از مزرعه خواهد بود.

هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!