سیاست حفظ حریم خصوصی

فروشگاه اینترنتی از مزرعه به اطلاعات خصوصی اشخاص احترام گذاشته و اولین اولویت خود را به حفظ حریم خصوصی کاربران اختصاص داده است. از این رو برای کارکنان و کارشناسان این مرکز حراست از این حریم بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل ” از مزرعه ” بیانیه پیش رو را جهت اطمینان از حفظ محرمانگی اطلاعات و هویت کاربران خود، جمع آوری و تدوین کرده است.

  • فروشگاه از مزرعه جهت سهولت در فرآیند خرید مشتریان، ثبت نظرات، پیشنهادات و انتقادات و همینطور استفاده از برخی امکانات دیگر، بخشی از اطلاعات شخصی کاربران از جمله نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، تلفن ثابت، آدرس پست الکترونیکی و نشانی پستی را درخواست می‌نماید.
  • ثبت اطلاعات توسط کاربر، به منزله مورد تایید بودن صحت آن ها از سوی او خواهد بود.
  • ” از مزرعه ” می تواند جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش، و ارائه خدمات بهتر و همچنین پیشگیری از بروز هر گونه مشکل، اطلاعات تکمیلی و بیشتری را از مشتری درخواست کند.
  • این امکان برای کاربران عزیز فراهم شده تا نام و نام خانوادگی، آدرس پستی و تلفن همراه شخص دیگری را جهت تحویل سفارش ثبت کنند. بدیهی است ” از مزرعه ” این اطلاعات را صرفا برای ارسال همان سفارش استفاده خواهد کرد.
  • ” از مزرعه ” به منظور تحقیقات بازاریابی و ارتباط با مشتریان جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، اخبار و خدمات، برای کاربران پیامک یا نامه های الکترونیکی ارسال می کند. در صورت عدم تمایل کاربران به دریافت اینگونه اطلاع رسانی ها، این امکان فراهم شده تا مراجعه به پروفایل خود، عضویت در خبرنامه الکترونیکی را لغو کنند. بدیهی است عدم اقدام جهت لغو، به منزله پذیرش دریافت رایانامه و دیگر پیام‌ها خواهد بود.
  • شماره سامانه پیامک و نشانی پست الکترونیکی فروشگاه اینترنتی از مزرعه، به ترتیب 30001632 و info@azmazrae.com است؛ لذا ارسال پیام با هر شماره و یا نشانی پست الکترونیکی دیگری که با نام ” از مزرعه” انجام شود، تخلف و سوء استفاده از نام ” از مزرعه ” محسوب خواهد شد. لطفا در صورت مواجه با این گونه پیام ها، موارد را جهت پیگیری و اقدامات قانونی به info@azmazrae.com ارسال کنید.
  • شماره  30001632 مربوط به سامانه ارسال پیامک می باشد و دریافت پیام های شما از طریق آن ممکن نیست.
  • پس از عضویت در فروشگاه اینترنتی از مزرعه، کاربران می توانند در صورت تمایل، پیشنهادات، انتقادات و سؤالات خود را ارسال کنند. در صورت مشاهده مغایرت نظرات با اهداف و قوانین فروشگاه و یا چنانچه محتوای ارسال شده توسط کاربر مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، ” از مزرعه ” حق ویرایش نظرات ارسالی کاربران را برای خود محفوظ می داند؛ بعلاوه در صورت لزوم، برای پیگیری های قانونی، از اطلاعات ثبت شده استفاده خواهد کرد.
  • بدیهی است نظراتی که با قوانین فروشگاه اینترنتی از مزرعه مغایرت نداشته باشند، با بی طرفی کامل درج خواهند شد.

 

IP ها و کوکی ها

کوکی ها، بسته‌های اطلاعاتی کوچکی هستند که بیشتر سایت ها روی رایانه و تبلت یا تلفن همراه کاربران ذخیره می کنند تا اطلاعات ابزار آن ها، از جمله آدرسIP، نوع مرورگر و سیستم عامل را جمع آوری کرده و جهت اهداف بازاریابی، در آینده مورد استفاده قرار دهند. اطلاعات جمع آوری شده توسط کوکی ها، شامل داده‌های آماری درباره الگوهای رفتاری از قبیل جستجو در وب سایت بوده و فاقد هر گونه اطلاعات شخصی از قبیل  آدرس، شماره تلفن، نشانی پست الکترونیکی و … می باشند و در نتیجه کوکی نمی‌تواند منجر به افشای هویت شما شود.

” از مزرعه ” نیز مانند سایر فروشگاه های اینترنتی به جمع‌آوری IP و کوکی‌ها می پردازد؛ اما با بکارگیری پروتکل و لایه‌های امنیتی و همچنین شیوه های مناسب مدیریت داده‌، حداکثر تلاش را به منظور حفاظت از این اطلاعات در برابر دسترسی‌های غیرقانونی، به عمل می‌آورد. بدیهی است مسئولیت هرگونه سوء استفاده، به شخص یا اشخاص متخلف باز می گردد و ” از مزرعه ” بنابر صلاحدید، حق اعتراض و پیگیری های قانونی را برای خود محفوظ می‌داند.

  • کاربران گرامی توجه دارند که اگرچه کوکی ها به بازدیدهای بعدی، سرعت می‌دهند؛ اما در صورت تمایل قادر خواهند بود با انجام تنظیمات مربوطه در مرورگر خود، مانع ذخیره سازی کوکی ها شوند. البته در این صورت ممکن است برخی قابلیت های وب سایت، غیر قابل استفاده شوند.

 

امنیت و حفاظت از داده ها

فروشگاه اینترنتی از مزرعه جهت ایمن سازی و رمز گذاری اطلاعات مهم و خصوصی کاربران، از جمله اطلاعات حساب کاربری، کارت اعتباری و …، از گواهینامه SSL استفاده می کند و در نتیجه با کد کردن اطلاعات رد و بدل شده بین کاربر و فروشگاه از مزرعه، امنیت لازم تامین خواهد شد.

 

افشاء

حفظ و نگهداری نام کاربری و کلمه عبور بر عهده کاربران می باشد؛ لذا برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، از افشای آن نزد اشخاص دیگر اجتناب کنید. ” از مزرعه ” نیز ضمن تلاش جهت حفاظت از هویت کاربران، اطلاعات شخصی را محرمانه دانسته و متعهد می شود که آن ها را در اختیار دیگران قرار ندهد؛ مگر به موجب قوانین مربوطه و یا با دستور مقام محترم قضایی.

  • کاربران متعهد می شوند جهت جلوگیری از هر گونه سو استفاده یا بروز مشکلات احتمالی، در صورت تغییر اطلاعات تماس (نشانی پستی، پست الکترونیکی، شماره تلفن همراه و …) و یا واگذاری آن ها به فردی دیگر، اطلاعات را در حساب کاربری خود تغییر دهند.
  • مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی ناشی از عدم رعایت موارد مذکور توسط کاربر، بر عهده وی بوده و بدینوسیله حق هر گونه ادعا علیه ” از مزرعه ” را از خود سلب می‌کند.

 

هرگونه تغییرات آتی در خط مشی حفظ حریم خصوصی فروشگاه اینترنتی از مزرعه، در همین صفحه اعمال خواهد شد.

 

از مزرعه برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه‌ خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد. در صورت وجود هرگونه سوال، با ما در ارتباط باشید :

تلفن تماس: 02532401467

شماره پیامک : 30001632

نشانی پستی: قم، 45 متری شهید صدوقی، کوچه شهید قرنی 12، بن بست دوم (چپ)، پلاک 3، مجتمع سادات، طبقه سوم، واحد 7

پست الکترونیک: info[at]azmazrae.com.

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!